Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS
Všetička, Martin ; Duba, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se zákazníky – CRM. Popisuje důležité faktory spojené s úspěšnou implementací CRM IS. Analyzuje jak tuzemský trh CRM IS, včetně informačního systému QI dodávaného společností Melzer, tak interní CRM klima firmy. V praktické části jsou vyhodnoceny analýzy a sestavena doporučení, jež determinují návrh marketingové strategie. Ta by měla firmě umožnit významně proniknout a prosadit se na tuzemském trhu CRM IS.
Podpora implementace strategie s využitím IS/ICT
Reslová, Monika ; Kozel, Vladimír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh využití odpovídajících informačních systémů pro zabezpečení realizace business strategie zahradní divize společnosti AGRO CS a.s. Konkrétně pak posouzení vhodného využití podnikových informačních systémů či business intelligence, na základě informačních podkladů o business strategii. Práce je rozdělena do tří základních částí – části teoretické, ve které jsou popsány použité metody pro zanalyzování dané strategie a teorie týkající se strategie samotné. Součástí teoretické části je i teorie informačních systémů. Druhá část, analytická, v té je představena samotná společnost a má přímou návaznost na část teoretickou. Jsou v ní implementovány metody pro analýzu business strategie a posouzení vhodnosti využití podnikových informačních systémů či BI. V části návrhové je na základě konzultací, zjištěných požadavků a cílů z analytické části, vybrán vhodný systém pro podporu této strategie.
Marketing Management of a Company
Hojstričová, Ivana ; Bielčiková, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master thesis focuses on analyzing the marketing management company Diplomat Dental Ltd. The aim of this work is to analyze the application of marketing management in the company and considering the facts suggest solutions that will lead to an increase in marketing activities and the total company running. The company is analysed from the internal and external aspect through marketing analyses as marketing mix, value chain analysis, SWOT analysis, SLEPT analysis and others.
Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti taneční školy Danza
Pikalová, Hana ; Veselá, Jitka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku konkurenceschopnosti a návrh strategie pro její zvýšení pro taneční školu Danza. Základem pro tvorbu strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace dotazníkového šetření a z analýz obecného, oborového a interního prostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, návrhy jednotlivých prvků strategie podle složek marketingového mixu. Návrh strategie je předpokladem k posílení konkurenceschopnosti taneční školy Danza a vytvoření její stabilní pozice na trhu.
Posilování konkurenceschopnosti podniku
Kheilová, Eliška ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o firmě živnostníka podnikající na výrobním trhu. Živnostník provozuje řemeslnou výrobu, obor truhlářství, modelářství. Práce monitoruje pozici podnikatele vzhledem ke konkurenci na trhu. Na základě analýz navrhuje živnostníkovi, jak zlepšit svoje postavení v konkurenčním boji. Práce nabízí konkrétní opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames a.s.
Lelek, Jakub ; Mandík, Igor (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames, a.s. se zaměřuje na návrhy vedoucí k zvýšení konkurenceschopnosti a celkovému rozvoji firmy. Cílem mé práce je posoudit současný stav společnosti za pomoci teoretických znalostí čerpaných v z odborné literatury. Navrhnout řešení směřující k rozvoji konkurenceschopnosti a následně vyhodnotit přínosy.
Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Veitová, Kristýna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro posílení konkurenceschopnosti u malé ekvádorské firmy, která vyrábí prací prášky a další čisticí prostředky. Návrhy pro posílení konkurenceschopnosti jsou zaměřeny na rozvoj silných stránek podniku a stěžejních aktivit přinášejících hodnotu pro zákazníka.
Konkurenční strategie firmy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie společnosti, která působí v oblasti prodeje šperků a hodinek. Práce analyzuje současnou situaci podniku, zkoumá faktory vnějšího prostředí, působící na podnik i jednotlivé procesy uvnitř podniku. Prostřednictvím cílů a nalezených konkurenčních výhod vede práce k návrhu konkurenční strategie a její implementaci v čase.
Analýza vybrané firmy
Závěrková, Jana ; Janáč, František (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komplexní a částečně finanční analýzu vybraného podniku. V bakalářské práci jsou popsány metody jednotlivých analýz, způsob jejich využití a samotná aplikace analýz na reálný podnik. Podnikové hodnoty jsou srovnávány s teoretickými poznatky. Nezbytnou součástí práce jsou návrhy a doporučení, která pomohou slabá místa podniku odstranit, popřípadě je zmírnit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.